A munkavégzés helye:
Vakok Állami Intézete Komplex Rehabilitációs Intézménye
1146 Budapest, Hermina út 21.

A közalkalmazotti jogviszony időtartama:
határozatlan idejű közalkalmazotti jogviszony.

Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő

A munkakörbe tartozó, illetve a vezetői megbízással járó lényeges feladatok:

Elektronikus és papír alapú levelezés, adatrögzítés, iratrendezés. Egyéb adminisztrációs feladatok ellátása. Telefonok, ügyfelek fogadása. Nyilvántartások, iktató program kezelése. Kommunikáció látássérült kliensekkel.

Illetmény és juttatások:
Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a “Közalkalmazottak jogállásáról szóló” 1992. évi XXXIII. törvény rendelkezései az irányadók.

Pályázati feltételek:

  • Középiskola/gimnázium,
  • Iktató program ismeret,
  • Professzionális szintű MS Office (irodai alkalmazások) ismerete,
  • Magyar állampolgárság, büntetlen előélet, cselekvőképesség.

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • szociális vagy pénzügyi végzettség,
  • angol nyelvből nyelvvizsga, tárgyalási szintű nyelvtudás,
  • ECDL

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • Motivációs levél,
  • a pályázó személyi adatait is tartalmazó részletes szakmai önéletrajz,
  • iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolata,
  • 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (büntetlen előélet, nem áll közügyektől eltiltás hatálya alatt, nem áll foglalkozástól vagy tevékenységtől eltiltás hatálya alatt),
  • Nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy a pályázati anyag tartalmát és a pályázó személyes adatait a pályázat elbírálásában résztvevők megismerhessék,
  • A pályázó nyilatkozata a személyes adatainak kezeléséhez történő hozzájárulásról.

A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.

A pályázat benyújtásának határideje: 2019. január 20.

A pályázatok benyújtásának módjai:

  • Postai úton, a pályázatnak a Vakok Állami Intézete címére történő megküldésével (1146 Budapest, Hermina út 21. ).
    Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 108-3/2018., valamint a munkakör megnevezését: ADMINISZTRÁTOR.
  • Elektronikus úton Kinczel Éva titkárságvezető részére a titkarsag(kukac)vakokintezete(pont)hu E-mail címen keresztül.

A pályázat elbírálásának módja, rendje:

  • A pályázatok a benyújtási határidőt követően kerülnek elbírálásra.
  • A pályázatokat bizottság bírálja el.
  • A bizottság a kiírt feltételeknek megfelelő pályázókat személyesen meghallgatja.
  • A pályázat benyújtásának tényét és annak tartalmát az adatvédelmi előírásoknak megfelelően kezeljük.

A pályázat elbírálásának határideje: 2019. január 25.

A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:
Kinevezés esetén 4 hónap a próbaidő.