A munkavégzés helye:
Vakok Állami Intézete Komplex Rehabilitációs Intézménye
1146 Budapest, Hermina út 21.

A közalkalmazotti jogviszony időtartama:
határozatlan idejű közalkalmazotti jogviszony.

Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő

A munkakörbe tartozó, illetve a vezetői megbízással járó lényeges feladatok:

  • A titkárság napi munkavégzésének szervezése, – küldemények átvétele, érkeztetése, továbbítása, postázása,
  • naprakész iktatás, ügyiratok rendszerezése, kezelése, irattárba helyezése, selejtezése,
  • központi elektronikus postafiók kezelése, levelezés bonyolítása,
  • az intézmény szabályzatainak karbantartása, nyilvántartása, rendszerezése, közzététele,
  • értekezletek jegyzőkönyveinek vezetése, közzététele,
  • egyéb nyilvántartások vezetése,
  • telefonközpont kezelése,
  • határidők nyilvántartása
  • segítségnyújtás a munkatársak részére az iratkezeléssel kapcsolatos feladataik ellátásához.

Illetmény és juttatások:
Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a “Közalkalmazottak jogállásáról szóló” 1992. évi XXXIII. törvény rendelkezései az irányadók.

Pályázati feltételek:

  • Középiskola/gimnázium,
  • iratkezelési program alkalmazásában szerzett tapasztalat,
  • Professzionális szintű MS Office (irodai alkalmazások) ismerete,
  • Magyar állampolgárság, büntetlen előélet, cselekvőképesség.

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • Angol nyelvből nyelvvizsga, tárgyalási szintű nyelvtudás,
  • ECDL

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • Motivációs levél,
  • a pályázó személyi adatait is tartalmazó részletes szakmai önéletrajz,
  • iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolata,
  • Nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy a pályázati anyag tartalmát és a pályázó személyes adatait a pályázat elbírálásában résztvevők megismerhessék,
  • A pályázó nyilatkozata a személyes adatainak kezeléséhez történő hozzájárulásról.

Alkalmazási feltétel:

  • 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány
    • büntetlen előélet,
    • nem áll közügyektől eltiltás hatálya alatt,
    • nem áll foglalkozástól vagy tevékenységtől eltiltás hatálya alatt.
  • Kinevezés esetén 4 hónap a próbaidő.

A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.

A pályázat benyújtásának határideje: 2020. január 03.

A pályázatok benyújtásának módjai:

  • Postai úton, a pályázatnak a Vakok Állami Intézete címére történő megküldésével (1146 Budapest, Hermina út 21. ).
    Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 2761/2019., valamint a munkakör megnevezését: TITKÁRSÁGI MUNKATÁRS.
  • Elektronikus úton Kinczel Éva titkárságvezető részére a titkarsag(kukac)vakokintezete(pont)hu E-mail címen keresztül.

A pályázat elbírálásának módja, rendje:

A pályázat beküldése előtt, kérjük, olvassa el a pályázók személyes adatainak kezeléséről szóló adatvédelmi tájékoztatónkat.  A határidőn túl érkező, valamint a pályázati feltételeknek tartalmilag nem megfelelő, illetve hiányos pályázatokat nem áll módunkban elfogadni.

  • A pályázatok a benyújtási határidőt követően kerülnek elbírálásra.
  • A pályázatokat bizottság bírálja el.
  • A benyújtott pályázatok értékelése alapján, a kiválasztott pályázók személyes – bizottság előtti – meghallgatáson vesznek részt.
  • A pályázat benyújtásának tényét és annak tartalmát az adatvédelmi előírásoknak megfelelően kezeljük.

A pályázat elbírálásának határideje: 2020 január 08.