Vakok Állami Intézete
a “Közalkalmazottak jogállásáról szóló” 1992. évi XXXIII. törvény 20/A. § alapján
pályázatot hirdet

tatai telephelyére

OSZTÁLYVEZETŐ ÁPOLÓ
beosztás ellátására.

A közalkalmazotti jogviszony időtartama:
határozatlan idejű közalkalmazotti jogviszony

Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő

A vezetői megbízás időtartama:
A vezetői megbízás határozott időre, 5 év-ig szól.

A munkavégzés helye:
Komárom-Esztergom megye, 2890 Tata, Deák Ferenc utca 5/B.

A munkakörbe tartozó, illetve a vezetői megbízással járó lényeges feladatok:

  1. Tervezi, szervezi és naponta ellenőrzi a hatáskörébe tartozó szakdolgozók munkáját.
  2. Ellenőrzi a higiénés rend betartását.
  3. Határidőre elkészíti a munkabeosztásokat, a túlórák, belső helyettesítések elszámolását megalapozó és egyéb belső dokumentumokat.
  4. Gondoskodik az ellátásához szükséges anyagokról és felszerelésekről, a leltári tárgyak megőrzéséről és rendeltetésszerű használatáról.
  5. Felelős az ápolási – gondozási dokumentáció naprakész, szakszerű vezetéséért.

Illetmény és juttatások:
Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a “Közalkalmazottak jogállásáról szóló” 1992. évi XXXIII. törvény rendelkezései az irányadók.

Pályázati feltételek:

  • Felsőfokú képesítés, 54 OKJ-s ápoló,
  • Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások),
  • Magyar állampolgárság, büntetlen előélet, cselekvőképesség.

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • Főiskola, diplomás ápoló, szociális szakvizsga,
  • Fogyatékossággal élő személyek ellátásában szerzett tapasztalat, jártasság – Legalább 1-3 év szakmai tapasztalat,
  • 1 év vezetői gyakorlat, minőségirányítási rendszer ismerete.

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • Motivációs levél,
  • a pályázó személyi adatait is tartalmazó részletes szakmai önéletrajz,
  • iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolata,
  • 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (büntetlen előélet, nem áll közügyektől eltiltás hatálya alatt, nem áll foglalkozástól vagy tevékenységtől eltiltás hatálya alatt),
  • Nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy a pályázati anyag tartalmát és a pályázó személyes adatait a pályázat elbírálásában résztvevők megismerhessék,
  • A pályázó nyilatkozata a személyes adatainak kezeléséhez történő hozzájárulásról.

A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.

A pályázat benyújtásának határideje: 2017. november 24.

A pályázatok benyújtásának módjai:

  • Postai úton, a pályázatnak a Vakok Állami Intézete címére történő megküldésével (1146 Budapest, Hermina út 21. ).
    Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 2454/2017. , valamint a beosztás megnevezését: OSZTÁLYVEZETŐ ÁPOLÓ.
  • Elektronikus úton Bőhm László intézményvezető ápoló részére a titkarsag(kukac)vakokintezete(pont)hu E-mail címen keresztül

A pályázat elbírálásának módja, rendje:

  • A pályázatok a benyújtási határidőt követően kerülnek elbírálásra.
  • A pályázatokat bizottság bírálja el.
  • A bizottság a kiírt feltételeknek megfelelő pályázókat személyesen meghallgatja.
  • A pályázat benyújtásának tényét és annak tartalmát az adatvédelmi előírásoknak megfelelően kezeljük.

A pályázat elbírálásának határideje: 2017. november 30.

A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:
Kinevezés esetén 4 hónap a próbaidő.

line

Konyhai kisegítő
munkakör betöltésére.

A közalkalmazotti jogviszony időtartama:
határozatlan idejű közalkalmazotti jogviszony

Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő

A munkavégzés helye:
Komárom-Esztergom megye, 2890 Tata, Deák Ferenc utca 5/B.

A munkakörbe tartozó, illetve a vezetői megbízással járó lényeges feladatok:

Konyhai feladatok ellátása: főzőkonyhán az alapanyagok előkészítése, a konyha és a tálaló berendezéseinek, felszereléseinek tisztán tartása, a konyha és a tálaló takarítása.
Az ételek kiadagolásában való részvétel.

Illetmény és juttatások:
Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a “Közalkalmazottak jogállásáról szóló” 1992. évi XXXIII. törvény rendelkezései az irányadók.

Pályázati feltételek:

  • 8 Általános,
  • Magyar állampolgárság, büntetlen előélet, cselekvőképesség.

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • Vendéglátásban, üzemi konyhán szerzett – Legalább 1-3 év szakmai tapasztalat,

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • Motivációs levél,
  • a pályázó személyi adatait is tartalmazó részletes szakmai önéletrajz,
  • iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolata,
  • 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (büntetlen előélet, nem áll közügyektől eltiltás hatálya alatt, nem áll foglalkozástól vagy tevékenységtől eltiltás hatálya alatt),
  • Nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy a pályázati anyag tartalmát és a pályázó személyes adatait a pályázat elbírálásában résztvevők megismerhessék,
  • A pályázó nyilatkozata a személyes adatainak kezeléséhez történő hozzájárulásról.

A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.

A pályázat benyújtásának határideje: 2017. november 30.

A pályázatok benyújtásának módjai:

  • Postai úton, a pályázatnak a Vakok Állami Intézete címére történő megküldésével (1146 Budapest, Hermina út 21. ).
    Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 2112-1/2017. , valamint a munkakör megnevezését: Konyhai kisegítő.
  • Elektronikus úton Sas Anett élelmezésvezető részére a titkarsag(kukac)vakokintezete(pont)hu E-mail címen keresztül

A pályázat elbírálásának módja, rendje:

  • A pályázatok a benyújtási határidőt követően kerülnek elbírálásra.
  • A pályázatokat bizottság bírálja el.
  • A bizottság a kiírt feltételeknek megfelelő pályázókat személyesen meghallgatja.
  • A pályázat benyújtásának tényét és annak tartalmát az adatvédelmi előírásoknak megfelelően kezeljük.

A pályázat elbírálásának határideje: 2017. december 6.

A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:
Kinevezés esetén 4 hónap a próbaidő.

line

KONYHAVEZETŐ – szakács
munkakör betöltésére.

A közalkalmazotti jogviszony időtartama:
határozatlan idejű közalkalmazotti jogviszony

Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő

A munkavégzés helye:
Komárom-Esztergom megye, 2890 Tata, Deák Ferenc utca 5/B.

A munkakörbe tartozó, illetve a vezetői megbízással járó lényeges feladatok:

  1. Tervezi, szervezi és naponta ellenőrzi a hatáskörébe tartozó szakdolgozók munkáját.
  2. Konyha folyamatos működésében való aktív közreműködés.
  3. Feladata a közétkeztetési ellátásban részesülő különböző csoportok táplálkozásának megszervezése, a hatályos közétkeztetési rendeletnek megfelelően.
  4. Gondoskodik az élelmezési anyagok naprakész nyilvántartásának EcoStat rendszer vezetéséről, azok beszerzéséről, összeállítja a nyersanyagszükségletet.
  5. A szállítókkal való kapcsolattartás, anyaggazdálkodás.
  6. Nyilvántartja és ellenőrzi a raktárkészletet, elkészíti a nyersanyagkiszabást.
  7. Az étkeztetés zökkenőmentes és időben történő megszervezése.
  8. HACCP rendszer működése, élelmiszer-biztonsági szabályok betartása.
  9. Tűz, baleset és munkavédelmi szabályok betartása.

Illetmény és juttatások:
Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a “Közalkalmazottak jogállásáról szóló” 1992. évi XXXIII. törvény rendelkezései az irányadók.

Pályázati feltételek:

  • Középfokú képesítés, OKJ-s élelmezésvezetői és/vagy szakács végzettség,
  • Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások),
  • Magyar állampolgárság, büntetlen előélet, cselekvőképesség.

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • Főiskola, dietetikus diploma.

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • Motivációs levél,
  • a pályázó személyi adatait is tartalmazó részletes szakmai önéletrajz,
  • iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolata,
  • 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (büntetlen előélet, nem áll közügyektől eltiltás hatálya alatt, nem áll foglalkozástól vagy tevékenységtől eltiltás hatálya alatt),
  • Nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy a pályázati anyag tartalmát és a pályázó személyes adatait a pályázat elbírálásában résztvevők megismerhessék,
  • A pályázó nyilatkozata a személyes adatainak kezeléséhez történő hozzájárulásról.

A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.

A pályázat benyújtásának határideje: 2017. november 30.

A pályázatok benyújtásának módjai:

  • Postai úton, a pályázatnak a Vakok Állami Intézete címére történő megküldésével (1146 Budapest, Hermina út 21. ).
    Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 638-3/2017. , valamint a munkakör megnevezését: KONYHAVEZETŐ – szakács.
  • Elektronikus úton Sas Anett élelmezésvezető részére a titkarsag(kukac)vakokintezete(pont)hu E-mail címen keresztül

A pályázat elbírálásának módja, rendje:

  • A pályázatok a benyújtási határidőt követően kerülnek elbírálásra.
  • A pályázatokat bizottság bírálja el.
  • A bizottság a kiírt feltételeknek megfelelő pályázókat személyesen meghallgatja.
  • A pályázat benyújtásának tényét és annak tartalmát az adatvédelmi előírásoknak megfelelően kezeljük.

A pályázat elbírálásának határideje: 2017. december 6.

A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:
Kinevezés esetén 4 hónap a próbaidő.

line

budapesti telephelyeire

Üzemeltetési csoportvezető
beosztás ellátására.

A közalkalmazotti jogviszony időtartama:
határozatlan idejű közalkalmazotti jogviszony

Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő

A vezetői megbízás időtartama:
A vezetői megbízás határozott időre, 5 év-ig szól.

A munkavégzés helye:
1146 Budapest, Hermina út 21.

A munkakörbe tartozó, illetve a vezetői megbízással járó lényeges feladatok:

Üzemeltetési – vagyongazdálkodási feladatok ellátása a Vakok Állami Intézete telephelyein. Szervezi az Üzemeltetési csoport feladatkörébe tartozó munkafolyamatokat. Irányítja és ellenőrzi az intézet műszaki dolgozóinak munkáját. Gondoskodik az anyag és eszközbeszerzésekről, raktárra vételezésről, üzembe helyezésről, készletkiadásról, selejtezésről, a leltározásról. Gondoskodik a munka-, tűzvédelmi feladatok végrehajtásáról és a hatáskörébe utalt polgári védelmi feladatok ellátásáról. Szakmailag igazolja az intézethez beérkező szállítói számlákat. Elkészíti a műszaki dolgozók munkaköri leírását. Évente szabadságolási ütemtervet készít.

 

Illetmény és juttatások:
Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a “Közalkalmazottak jogállásáról szóló” 1992. évi XXXIII. törvény rendelkezései az irányadók.

Pályázati feltételek:

  • Felsőfokú képesítés, , szakirányú műszaki végzettség,
  • intézmény-üzemeltetési, gazdálkodási területen szerzett – legalább 1-3 év szakmai tapasztalat,
  • Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások),
  • B kategóriás jogosítvány,
  • Magyar állampolgárság, büntetlen előélet, cselekvőképesség.

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • Főiskola,
  • költségvetési területen szerzett – legalább 1-3 év szakmai tapasztalat,
  • Integrált gazdálkodási program ismerete (CT-EcosTAT).

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • Motivációs levél,
  • a pályázó személyi adatait is tartalmazó részletes szakmai önéletrajz,
  • szakmai program,
  • iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolata,
  • 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (büntetlen előélet, nem áll közügyektől eltiltás hatálya alatt, nem áll foglalkozástól vagy tevékenységtől eltiltás hatálya alatt),
  • Nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy a pályázati anyag tartalmát és a pályázó személyes adatait a pályázat elbírálásában résztvevők megismerhessék,
  • A pályázó nyilatkozata a személyes adatainak kezeléséhez történő hozzájárulásról.

A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.

A pályázat benyújtásának határideje: 2017. november 27.

A pályázatok benyújtásának módjai:

  • Postai úton, a pályázatnak a Vakok Állami Intézete címére történő megküldésével (1146 Budapest, Hermina út 21. ).
    Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 2523/2017. , valamint a beosztás megnevezését: Üzemeltetési csoportvezető.
  • Elektronikus úton Puskár László Mátyás gazdasági koordinátor részére a titkarsag(kukac)vakokintezete(pont)hu E-mail címen keresztül.

A pályázat elbírálásának módja, rendje:

  • A pályázatok a benyújtási határidőt követően kerülnek elbírálásra.
  • A pályázatokat bizottság bírálja el.
  • A bizottság a kiírt feltételeknek megfelelő pályázókat személyesen meghallgatja.
  • A pályázat benyújtásának tényét és annak tartalmát az adatvédelmi előírásoknak megfelelően kezeljük.

A pályázat elbírálásának határideje: 2017. november 30.

A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:
Kinevezés esetén 4 hónap a próbaidő.

line

 


OSZTÁLYVEZETŐ ÁPOLÓ (Hungária krt.-i telephely)
beosztás ellátására.

A közalkalmazotti jogviszony időtartama:
határozatlan idejű közalkalmazotti jogviszony

Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő

A vezetői megbízás időtartama:
A vezetői megbízás határozott időre, 5 év-ig szól.

A munkavégzés helye:
1146 Budapest, Hungária körút 146-148.

A munkakörbe tartozó, illetve a vezetői megbízással járó lényeges feladatok:

  1. Tervezi, szervezi és naponta ellenőrzi a hatáskörébe tartozó szakdolgozók munkáját.
  2. Ellenőrzi a higiénés rend betartását.
  3. Határidőre elkészíti a munkabeosztásokat, a túlórák, belső helyettesítések elszámolását megalapozó és egyéb belső dokumentumokat.
  4. Gondoskodik az ellátásához szükséges anyagokról és felszerelésekről, a leltári tárgyak megőrzéséről és rendeltetésszerű használatáról.
  5. Felelős az ápolási – gondozási dokumentáció naprakész, szakszerű vezetéséért.

Illetmény és juttatások:
Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a “Közalkalmazottak jogállásáról szóló” 1992. évi XXXIII. törvény rendelkezései az irányadók.

Pályázati feltételek:

  • Felsőfokú képesítés, 54 OKJ-s ápoló,
  • Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások),
  • Magyar állampolgárság, büntetlen előélet, cselekvőképesség.

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • Főiskola, diplomás ápoló, szociális szakvizsga,
  • Fogyatékossággal élő személyek ellátásában szerzett tapasztalat, jártasság – Legalább 1-3 év szakmai tapasztalat,
  • 1 év vezetői gyakorlat, minőségirányítási rendszer ismerete.

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • Motivációs levél,
  • a pályázó személyi adatait is tartalmazó részletes szakmai önéletrajz,
  • iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolata,
  • 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (büntetlen előélet, nem áll közügyektől eltiltás hatálya alatt, nem áll foglalkozástól vagy tevékenységtől eltiltás hatálya alatt),
  • Nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy a pályázati anyag tartalmát és a pályázó személyes adatait a pályázat elbírálásában résztvevők megismerhessék,
  • A pályázó nyilatkozata a személyes adatainak kezeléséhez történő hozzájárulásról.

A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.

A pályázat benyújtásának határideje: 2017. november 24.

A pályázatok benyújtásának módjai:

  • Postai úton, a pályázatnak a Vakok Állami Intézete címére történő megküldésével (1146 Budapest, Hermina út 21. ).
    Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 526-4/2017. , valamint a beosztás megnevezését: OSZTÁLYVEZETŐ ÁPOLÓ.
  • Elektronikus úton Bőhm László intézményvezető ápoló részére a titkarsag(kukac)vakokintezete(pont)hu E-mail címen keresztül.

A pályázat elbírálásának módja, rendje:

  • A pályázatok a benyújtási határidőt követően kerülnek elbírálásra.
  • A pályázatokat bizottság bírálja el.
  • A bizottság a kiírt feltételeknek megfelelő pályázókat személyesen meghallgatja.
  • A pályázat benyújtásának tényét és annak tartalmát az adatvédelmi előírásoknak megfelelően kezeljük.

A pályázat elbírálásának határideje: 2017. november 30.

A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:
Kinevezés esetén 4 hónap a próbaidő.

line

OSZTÁLYVEZETŐ ÁPOLÓ (Hermina úti telephely)
beosztás ellátására.

A közalkalmazotti jogviszony időtartama:
határozatlan idejű közalkalmazotti jogviszony

Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő

A vezetői megbízás időtartama:
A vezetői megbízás határozott időre, 5 év-ig szól.

A munkavégzés helye:
1146 Budapest, Hermina út 21.

A munkakörbe tartozó, illetve a vezetői megbízással járó lényeges feladatok:

  1. Tervezi, szervezi és naponta ellenőrzi a hatáskörébe tartozó szakdolgozók munkáját.
  2. Ellenőrzi a higiénés rend betartását.
  3. Határidőre elkészíti a munkabeosztásokat, a túlórák, belső helyettesítések elszámolását megalapozó és egyéb belső dokumentumokat.
  4. Gondoskodik az ellátásához szükséges anyagokról és felszerelésekről, a leltári tárgyak megőrzéséről és rendeltetésszerű használatáról.
  5. Felelős az ápolási – gondozási dokumentáció naprakész, szakszerű vezetéséért.

Illetmény és juttatások:
Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a “Közalkalmazottak jogállásáról szóló” 1992. évi XXXIII. törvény rendelkezései az irányadók.

Pályázati feltételek:

  • Felsőfokú képesítés, 54 OKJ-s ápoló,
  • Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások),
  • Magyar állampolgárság, büntetlen előélet, cselekvőképesség.

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • Főiskola, diplomás ápoló, szociális szakvizsga,
  • Fogyatékossággal élő személyek ellátásában szerzett tapasztalat, jártasság – Legalább 1-3 év szakmai tapasztalat,
  • 1 év vezetői gyakorlat, minőségirányítási rendszer ismerete.

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • Motivációs levél,
  • a pályázó személyi adatait is tartalmazó részletes szakmai önéletrajz,
  • iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolata,
  • 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (büntetlen előélet, nem áll közügyektől eltiltás hatálya alatt, nem áll foglalkozástól vagy tevékenységtől eltiltás hatálya alatt),
  • Nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy a pályázati anyag tartalmát és a pályázó személyes adatait a pályázat elbírálásában résztvevők megismerhessék,
  • A pályázó nyilatkozata a személyes adatainak kezeléséhez történő hozzájárulásról.

A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.

A pályázat benyújtásának határideje: 2017. november 24.

A pályázatok benyújtásának módjai:

  • Postai úton, a pályázatnak a Vakok Állami Intézete címére történő megküldésével (1146 Budapest, Hermina út 21. ).
    Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 526-3/2017. , valamint a beosztás megnevezését: OSZTÁLYVEZETŐ ÁPOLÓ.
  • Elektronikus úton Bőhm László intézményvezető ápoló részére a titkarsag(kukac)vakokintezete(pont)hu E-mail címen keresztül.

A pályázat elbírálásának módja, rendje:

  • A pályázatok a benyújtási határidőt követően kerülnek elbírálásra.
  • A pályázatokat bizottság bírálja el.
  • A bizottság a kiírt feltételeknek megfelelő pályázókat személyesen meghallgatja.
  • A pályázat benyújtásának tényét és annak tartalmát az adatvédelmi előírásoknak megfelelően kezeljük.

A pályázat elbírálásának határideje: 2017. november 30.

A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:
Kinevezés esetén 4 hónap a próbaidő.

line

 

 

SZOCIÁLIS SEGÍTŐ
munkakör betöltésére

A közalkalmazotti jogviszony időtartama:
határozott idejű 2019.08.29 –ig tartó közalkalmazotti jogviszony

Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő

A munkavégzés helye:
1146 Budapest, Ida utca 5-7.

A munkakörbe tartozó, illetve a vezetői megbízással járó lényeges feladatok:

  1. Látássérült személyek által végzett kézi gyártási folyamat segítése (kéziszövés, gyertyakészítés).
  2. Gyártási folyamatok ismerete, szükséges anyagok, eszközök kezelése, szükségletek felmérése.
  3. Vonatkozó dokumentáció vezetése.
  4. Késztermékek kezelése.

Illetmény és juttatások:
Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a “Közalkalmazottak jogállásáról szóló” 1992. évi XXXIII. törvény rendelkezései az irányadók.

Pályázati feltételek:

  • Középiskola/gimnázium,
  • Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások),
  • Magyar állampolgárság, büntetlen előélet, cselekvőképesség.

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • Felsőfokú képesítés, gyógypedagógiai, szociális szakirányú végzettség,
  • a gyártási folyamatokhoz (szövés, gyertyakészítés) kapcsolódó szakmai ismeret – legalább 1-3 év szakmai tapasztalat.

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • Motivációs levél,
  • a pályázó személyi adatait is tartalmazó részletes szakmai önéletrajz,
  • iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolata,
  • 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (büntetlen előélet, nem áll közügyektől eltiltás hatálya alatt, nem áll foglalkozástól vagy tevékenységtől eltiltás hatálya alatt),
  • Nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy a pályázati anyag tartalmát és a pályázó személyes adatait a pályázat elbírálásában résztvevők megismerhessék,
  • A pályázó nyilatkozata a személyes adatainak kezeléséhez történő hozzájárulásról.

A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.

A pályázat benyújtásának határideje: 2017. november 15.

A pályázatok benyújtásának módjai:

  • Postai úton, a pályázatnak a Vakok Állami Intézete címére történő megküldésével (1146 Budapest, Hermina út 21. ).
    Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 2472/2017. , valamint a munkakör megnevezését: SZOCIÁLIS SEGÍTŐ.
  • Elektronikus úton Adorján Csilla rehabilitációs szakmai vezető részére a titkarsag(kukac)vakokintezete(pont)hu E-mail címen keresztül

A pályázat elbírálásának módja, rendje:

  • A pályázatok a benyújtási határidőt követően kerülnek elbírálásra.
  • A pályázatokat bizottság bírálja el.
  • A bizottság a kiírt feltételeknek megfelelő pályázókat személyesen meghallgatja.
  • A pályázat benyújtásának tényét és annak tartalmát az adatvédelmi előírásoknak megfelelően kezeljük.

A pályázat elbírálásának határideje: 2017. november 16.

A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:
Kinevezés esetén 4 hónap a próbaidő.

line

mozgásterapeuta
munkakör betöltésére

A közalkalmazotti jogviszony időtartama:
határozott idejű 2020.09.15–ig tartó közalkalmazotti jogviszony

Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő

A munkavégzés helye:
1146 Budapest, Hermina út 21.

A munkakörbe tartozó, illetve a vezetői megbízással járó lényeges feladatok:

Felnőtt korú látássérült személyek számára egyénre szabott illetve csoportos gyógytorna (egyensúly és koordináció fejlesztése) foglalkozások szervezése, tartása.

Illetmény és juttatások:
Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a “Közalkalmazottak jogállásáról szóló” 1992. évi XXXIII. törvény rendelkezései az irányadók.

Pályázati feltételek:

  • Főiskola, gyógytornász diploma,
  • Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások),
  • Magyar állampolgárság, büntetlen előélet, cselekvőképesség.

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • Látássérültek vagy egyéb fogyatékossággal élő emberek ellátásában szerzett szakmai jártasság.
  • Jó szintű kommunikációs készség,
  • nyitottság, tolerancia, empátia,
  • határozott fellépés,
  • önálló munkavégzés.

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • Motivációs levél,
  • a pályázó személyi adatait is tartalmazó szakmai önéletrajz,
  • iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolata,
  • 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (büntetlen előélet, nem áll közügyektől eltiltás hatálya alatt, nem áll foglalkozástól vagy tevékenységtől eltiltás hatálya alatt),
  • Nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy a pályázati anyag tartalmát és a pályázó személyes adatait a pályázat elbírálásában résztvevők megismerhessék,
  • A pályázó nyilatkozata a személyes adatainak kezeléséhez történő hozzájárulásról.

A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.

A pályázat benyújtásának határideje: 2017. november 20.

A pályázatok benyújtásának módja:

  • Postai úton, a pályázatnak a Vakok Állami Intézete címére történő megküldésével (1146 Budapest, Hermina út 21. ).
  • Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 2482/2017. , valamint a munkakör megnevezését: mozgásterapeuta.
  • Elektronikus úton Bőhm László intézményvezető ápoló részére a titkarsag(kukac)vakokintezete(pont)hu E-mail címen keresztül

A pályázat elbírálásának módja, rendje:

  • A pályázatok a benyújtási határidőt követően kerülnek elbírálásra.
  • A pályázatokat bizottság bírálja el.
  • A bizottság a kiírt feltételeknek megfelelő pályázókat személyesen meghallgatja.
  • A pályázat benyújtásának tényét és annak tartalmát az adatvédelmi előírásoknak megfelelően kezeljük.

A pályázat elbírálásának határideje: 2017. november 24.

A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:
Kinevezés esetén 4 hónap a próbaidő.

line

ÁPOLÓ, GONDOZÓ.
munkakör betöltésére.

A közalkalmazotti jogviszony időtartama:
határozatlan idejű közalkalmazotti jogviszony

Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő

A munkavégzés helye:
Vakok Állami Intézete székhelye (1146 Budapest, Hermina út 21.) és telephelyei

A munkakörbe tartozó, illetve a vezetői megbízással járó lényeges feladatok:
Látássérült kliensek ápolása, gondozása.

Illetmény és juttatások:
Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a “Közalkalmazottak jogállásáról szóló” 1992. évi XXXIII. törvény rendelkezései az irányadók.                     

Pályázati feltételek:

  • Középiskola/gimnázium, felnőtt szakápoló vagy 54 OKJ-s ápolói végzettség,
  •  Magyar állampolgárság, büntetlen előélet, cselekvőképesség. Nem áll a foglalkoztatástól való eltiltás alatt.

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • Főiskola, diplomás ápolói végzettség,
  • Fogyatékossággal élő személyek ellátásában szerzett szakmai jártasság.

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • Motivációs levél,
  • a pályázó személyi adatait is tartalmazó szakmai önéletrajz,
  • iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolata.
  • 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (büntetlen előélet, nem áll közügyektől eltiltás hatálya alatt, nem áll foglalkozástól vagy tevékenységtől eltiltás hatálya alatt).
  • Nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy a pályázati anyag tartalmát és a pályázó személyes adatait a pályázat elbírálásában résztvevők megismerhessék.

A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.

A pályázat benyújtásának határideje: 2017. november 30.

A pályázatok benyújtásának módja:

Postai úton: a pályázatnak a Vakok Állami Intézete címére történő megküldésével (1146 Budapest, Hermina út 21. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 365-3/2017, valamint a munkakör megnevezését: ÁPOLÓ, GONDOZÓ.
Elektronikus: úton Bőhm László intézményvezető ápoló részére a titkarsag(kukac)vakokintezete(pont)hu e-mail címen keresztül.

A pályázat elbírálásának módja, rendje:

  • A pályázatok a benyújtási határidőt követően kerülnek elbírálásra.
  • A pályázatokat bizottság bírálja el.
  • A bizottság a kiírt feltételeknek megfelelő pályázókat személyesen meghallgatja.
  • A pályázat benyújtásának tényét és annak tartalmát az adatvédelmi előírásoknak megfelelően kezeljük.

A pályázat elbírálásának határideje: 2017. december 6.

A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:
Kinevezés esetén 4 hónap a próbaidő.