A munkavégzés helye:
Vakok Állami Intézete Komplex Rehabilitációs Intézménye
1146 Budapest, Hermina út 21.

A közalkalmazotti jogviszony időtartama:
határozatlan idejű közalkalmazotti jogviszony

Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő

A munkakörbe tartozó, illetve a vezetői megbízással járó lényeges feladatok:

  1. az intézmény beszerzési szabályzatának megfelelően a beszerzések lebonyolítása és  CT rendszerben történő rögzítése, nyomon követése,
  2. analitikák vezetése (szerződésállomány, statisztikákhoz kapcsolódó),
  3. leltározásban való aktív részvétel, ehhez kapcsolódó alleltárak közötti mozgatások naprakész vezetése CT-EcoSTAT rendszerben,
  4. szállítói, vevői számlák CT-EcoSTAT rendszerben történő iktatása, utalásra történő előkészítése a hozzá tartozó mellékletek ellenőrzésével,
  5. adatszolgáltatásokban, beszámoló készítésében való közreműködés (ehhez kapcsolódó analitikák vezetése, egyeztetése),
  6. helyettesíti az analitikus könyvelőt.

Illetmény és juttatások:
Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a “Közalkalmazottak jogállásáról szóló” 1992. évi XXXIII. törvény rendelkezései az irányadók.

Pályázati feltételek:

  • Középiskola/gimnázium, közgazdasági érettségi, szakirányú pénzügyi és/vagy számviteli középfokú végzettség,
  • költségvetési területen használt könyvelői program ismerete,
  • költségvetési területen szerzett – legalább 1-3 év szakmai tapasztalat,
  • felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások) ismerete,
  • magyar állampolgárság, büntetlen előélet, cselekvőképesség.

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • Felsőfokú képesítés, államháztartási szakon szerzett mérlegképes könyvelői végzettség,
  • beszerzések lebonyolításában szerzett – Legalább 1-3 év szakmai tapasztalat,
  • CT-EcoSTAT program ismerete.

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • A pályázó személyi adatait is tartalmazó részletes szakmai önéletrajz,
  • iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolata,
  • nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy a pályázati anyag tartalmát és a pályázó személyes adatait a pályázat elbírálásában résztvevők megismerhessék,
  • a pályázó nyilatkozata a személyes adatainak kezeléséhez történő hozzájárulásról.

Alkalmazási feltétel:

  • 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány
    • büntetlen előélet,
    • nem áll közügyektől eltiltás hatálya alatt,
    • nem áll foglalkozástól vagy tevékenységtől eltiltás hatálya alatt.
  • Kinevezés esetén 4 hónap a próbaidő.

A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.

A pályázat benyújtásának határideje: 2020. június 30.

A pályázatok benyújtásának módja:

  • Postai úton, a pályázatnak a Vakok Állami Intézete címére történő megküldésével (1146 Budapest, Hermina út 21. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 90132-H/3-4/2020. , valamint a munkakör megnevezését: GAZDASÁGI ÜGYINTÉZŐ.
  • Elektronikus úton Szűcs Judit gazdasági koordinátor részére a titkarsag(kukac)vakokintezete(pont)hu E-mail címen keresztül.

A pályázat elbírálásának módja, rendje:

A pályázat beküldése előtt, kérjük, olvassa el a pályázók személyes adatainak kezeléséről szóló adatvédelmi tájékoztatónkat.

  • A pályázatok a benyújtási határidőt követően kerülnek elbírálásra.
  • A határidőn túl érkező, valamint a pályázati feltételeknek tartalmilag nem megfelelő, illetve hiányos pályázatokat nem áll módunkban elfogadni.
  • A pályázatokat bizottság bírálja el.
  • A benyújtott pályázatok értékelése alapján, a kiválasztott pályázók személyes – bizottság előtti – meghallgatáson vesznek részt.
  • A pályázat benyújtásának tényét és annak tartalmát az adatvédelmi előírásoknak megfelelően kezeljük.

 

A pályázat elbírálásának határideje: 2020. július 06.