A munkavégzés helye:
Vakok Állami Intézete Komplex Rehabilitációs Intézménye
1146 Budapest, Hermina út 21.

A közalkalmazotti jogviszony időtartama:
határozatlan idejű közalkalmazotti jogviszony

Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő

A munkakörbe tartozó, illetve a vezetői megbízással járó lényeges feladatok:

  1. az intézmény beszerzési szabályzatának megfelelően előkészíti és lebonyolítja a gazdálkodáshoz tartozó beszerzéseket (eszköz), szolgáltatási szerződések pályáztatását,
  2. az intézmény szerződési állományának CT-Ecostat integrált könyvviteli rendszerében és az analitika naprakész vezetése,
  3. statisztikák előkészítésében való közreműködés,
  4. a készletek analitikus nyilvántartásának vezetésében való közreműködés,
  5. kis és nagy értékű tárgyi eszközök nyilvántartásában való közreműködés (az állományváltozás dokumentálása a CT-Ecostat integrált könyvvitelirendszerben),
  6. selejtezések kivezetése a selejtezési jegyzőkönyvek alapján a CT-Ecostat integrált könyvviteli rendszerben,
  7. részt vesz az év végi leltározás előkészítésében és végrehajtásában,
  8. folyamatosan vezeti az alleltárak közötti átadás-átvételt bizonylat alapján a CT-Ecostat integrált könyvviteli rendszerben,
  9. megrendelések rögzítése a CT-Ecostat integrált könyvviteli rendszerben,
  10. rögzíti a személyre kiadott és leadott eszközöket, illetve a munka és védőruha felhasználást a CT-Ecostat integrált könyvviteli rendszerben,
  11. meghatalmazás alapján érvényesítést végez a Kötelezettségvállalási szabályzatban foglaltak, valamint az SZGYF Feladatmegosztási Megállapodása alapján,
  12. előkészíti a pénzügyi teljesítésre váró utalványrendeleteket és azok mellékleteit,
  13. helyettesíti távollét esetén az analitikus könyvelőt,
  14. pénztárellenőrzést végezhet a Pénzkezelési szabályzat előírása szerint,
  15. munkakörével kapcsolatosan elvégzi a folyamatba épített előzetes és utólagos ellenőrzést, javaslatot tesz a felettes vezetője részére az észlelt hiányosságok megszűntetésére,
  16. közreműködik az adatszolgáltatások előkészítésében, az éves szöveges költségvetési beszámoló elkészítésében,
  17. ellenőrzi a törvényben meghatározott kritériumoknak megfelelően a számlák formai meglétét, annak meg nem felelőssége esetén gondoskodik visszajuttatásáról a szállítóhoz,
  18. gondoskodik az intézmény kezelésében, illetve használatában álló vagyontárgyak védelméről, rendeltetésszerű és gazdaságos felhasználásáról és javaslatot tesz a szükséges intézkedések megtételére;

Illetmény és juttatások:
Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a “Közalkalmazottak jogállásáról szóló” 1992. évi XXXIII. törvény rendelkezései az irányadók.

Pályázati feltételek:

  • Középiskola/gimnázium, szakirányú pénzügyi és/vagy számviteli középfokú végzettség,
  • költségvetési területen használt könyvelői program ismerete,
  • költségvetési területen szerzett – legalább 1-3 év szakmai tapasztalat,
  • felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások) ismerete,
  • magyar állampolgárság, büntetlen előélet, cselekvőképesség.

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • Felsőfokú képesítés, mérlegképes könyvelő,
  • beszerzések lebonyolításában szerzett – Legalább 1-3 év szakmai tapasztalat.

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • A pályázó személyi adatait is tartalmazó részletes szakmai önéletrajz,
  • iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolata,
  • nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy a pályázati anyag tartalmát és a pályázó személyes adatait a pályázat elbírálásában résztvevők megismerhessék,
  • a pályázó nyilatkozata a személyes adatainak kezeléséhez történő hozzájárulásról.

Alkalmazási feltétel:

  • 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány
    • büntetlen előélet,
    • nem áll közügyektől eltiltás hatálya alatt,
    • nem áll foglalkozástól vagy tevékenységtől eltiltás hatálya alatt.
  • Kinevezés esetén 4 hónap a próbaidő.

A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.

A pályázat benyújtásának határideje: 2020. április 06.

A pályázatok benyújtásának módja:

  • Postai úton, a pályázatnak a Vakok Állami Intézete címére történő megküldésével (1146 Budapest, Hermina út 21. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 90132-H/3-2/2020. , valamint a munkakör megnevezését: GAZDASÁGI ÜGYINTÉZŐ.
  • Elektronikus úton Szűcs Judit gazdasági koordinátor részére a titkarsag(kukac)vakokintezete(pont)hu E-mail címen keresztül.

A pályázat elbírálásának módja, rendje:

A pályázat beküldése előtt, kérjük, olvassa el a pályázók személyes adatainak kezeléséről szóló adatvédelmi tájékoztatónkat.

  • A pályázatok a benyújtási határidőt követően kerülnek elbírálásra.
  • A határidőn túl érkező, valamint a pályázati feltételeknek tartalmilag nem megfelelő, illetve hiányos pályázatokat nem áll módunkban elfogadni.
  • A pályázatokat bizottság bírálja el.
  • A benyújtott pályázatok értékelése alapján, a kiválasztott pályázók személyes – bizottság előtti – meghallgatáson vesznek részt.
  • A pályázat benyújtásának tényét és annak tartalmát az adatvédelmi előírásoknak megfelelően kezeljük.

 

A pályázat elbírálásának határideje: 2020. április 13.