A munkavégzés helye:
Vakok Állami Intézete Komplex Rehabilitációs Intézménye
1146 Budapest, Hermina út 21.

A közalkalmazotti jogviszony időtartama:
határozott idejű 2022.01.28 –ig tartó közalkalmazotti jogviszony

Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő

A munkakörbe tartozó, illetve a vezetői megbízással járó lényeges feladatok:
Pénzügyi, gazdálkodási és analitikai feladatok végzése a mindenkor hatályos jogszabályok szerint:

  1. Pénztárosi feladatok ellátása.
  2. Ellenőrzi a törvényben meghatározott kritériumoknak megfelelően a számlák helyes tartalmi és formai meglétét. Amennyiben tartalmilag vagy formailag nem felel meg a számla, gondoskodik annak visszajuttatásáról a szállítóhoz.
  3. Az intézetbe érkező bejövő átutalásos számlákat beiktatja az EcoSTAT integrált gazdasági és gazdálkodási rendszerbe, átadja az illetékes csoportvezetőnek szakmai igazolásra.
  4. Gondoskodik arról, hogy a számlák mögött legyenek a törvényben, illetve a belső szabályozásban meghatározott mellékletek, bizonylatok.
  5. Kapcsolatot tart a Magyar Államkincstárral (továbbiakban: MÁK)
  6. Vevő számlák elkészítése (nem kliensek), átadása postázásra
  7. Túlfizetések, egyéb tételek átutalásra előkészítése, átutalása,
  8. A beszerzésekben, leltározásban történő közreműködés.

Illetmény és juttatások:
Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a “Közalkalmazottak jogállásáról szóló” 1992. évi XXXIII. törvény rendelkezései az irányadók.

Pályázati feltételek:

  • Középiskola/gimnázium, szakirányú pénzügyi és/vagy számviteli középfokú végzettség,
  • integrált gazdálkodási program ismerete (CT-EcoStat),
  • költségvetési területen szerzett – legalább 1-3 év szakmai tapasztalat,
  • beszerzések bonyolításában szerzett 1-3 év szakmai tapasztalat/gyakorlat
  • felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások) ismerete,
  • magyar állampolgárság, büntetlen előélet, cselekvőképesség.

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • Felsőfokú képesítés, mérlegképes könyvelő államháztartási szakon.

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • A pályázó személyi adatait is tartalmazó részletes szakmai önéletrajz,
  • iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolata,
  • nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy a pályázati anyag tartalmát és a pályázó személyes adatait a pályázat elbírálásában résztvevők megismerhessék,
  • a pályázó nyilatkozata a személyes adatainak kezeléséhez történő hozzájárulásról.

Alkalmazási feltétel:

  • 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány
    • büntetlen előélet,
    • nem áll közügyektől eltiltás hatálya alatt,
    • nem áll foglalkozástól vagy tevékenységtől eltiltás hatálya alatt.
  • Kinevezés esetén 4 hónap a próbaidő.

A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.

A pályázat benyújtásának határideje: 2019. július 26.

A pályázatok benyújtásának módja:

  • Postai úton, a pályázatnak a Vakok Állami Intézete címére történő megküldésével (1146 Budapest, Hermina út 21. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 222-3/2019. , valamint a munkakör megnevezését: PÉNZTÁROS, GAZDASÁGI ÜGYINTÉZŐ.
  • Elektronikus úton Szűcs Judit gazdasági koordinátor részére a titkarsag(kukac)vakokintezete(pont)hu E-mail címen keresztül.

A pályázat elbírálásának módja, rendje:

  • A pályázatok a benyújtást követően kerülnek elbírálásra.
  • A pályázatokat bizottság bírálja el.
  • A bizottság a kiírt feltételeknek megfelelő pályázókat személyesen meghallgatja.
  • A pályázat benyújtásának tényét és annak tartalmát az adatvédelmi előírásoknak megfelelően kezeljük.

A pályázat elbírálásának határideje: 2019. július 31.