A munkavégzés helye:
Vakok Állami Intézete Komplex Rehabilitációs Intézménye
1146 Budapest, Hermina út 21.
Vakok Állami Intézete Ápoló Gondozó Otthona
1146 Budapest Hungária krt. 146 – 148.
A közalkalmazotti jogviszony időtartama:
határozatlan idejű közalkalmazotti jogviszony
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
A munkakörbe tartozó, illetve a vezetői megbízással járó lényeges feladatok:
- A készletek analitikus nyilvántartását vezeti, bevételezést és a felhasználást rögzíti a CT-Ecostat integrált rendszerben,
- kis és nagy értékű tárgyi eszközök nyilvántartását vezeti, az állományváltozást dokumentálja a CT-Ecostat integrált rendszerben,
- a raktári készleteket egyezteti a főkönyvi könyveléssel a CT-Ecostat integrált rendszerben,
- selejtezések kivezetése,
- részt vesz az év végi leltározás előkészítésében és végrehajtásában,
- kiértékeli a leltár eltéréseket, folyamatosan vezeti az alleltárak közötti átadás-átvételt,
- feladást készít a könyvelés részére a készletek és az eszközök a felhasználásáról,
- rögzíti a VÁI megrendeléseket a CT-Ecostat integrált rendszerben.
Illetmény és juttatások:
Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a „Közalkalmazottak jogállásáról szóló” 1992. évi XXXIII. törvény rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
- Középiskola/gimnázium, közgazdasági érettségi, szakirányú pénzügyi és/vagy számviteli középfokú végzettség,
- költségvetési területen használt könyvelői program ismerete,
- költségvetési területen szerzett – legalább 1-3 év szakmai tapasztalat,
- felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások) ismerete,
- magyar állampolgárság, büntetlen előélet, cselekvőképesség.
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- Államháztartási szakon szerzett mérlegképes könyvelői végzettség,
- Központi költségvetési intézményben szerzett – Legalább 1-3 év szakmai tapasztalat,
- CT-EcoSTAT program ismerete.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- Részletes szakmai önéletrajz,
- iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolata,
- a pályázó nyilatkozata a személyes adatainak megismeréséhez és kezeléséhez történő hozzájárulásról.
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.
A pályázat benyújtásának határideje: 2021. szeptember 19.
A pályázatok benyújtásának módja:
- Postai úton, a pályázatnak a Vakok Állami Intézete címére történő megküldésével (1146 Budapest, Hermina út 21. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 90132-H/106-80/2021. , valamint a munkakör megnevezését: GAZDASÁGI ÜGYINTÉZŐ.
- Elektronikus úton Szűcs Judit gazdasági koordinátor részére a titkarsag(kukac)vakokintezete(pont)hu e-mail címen keresztül.
Kérjük a levél tárgyában feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 90132-H/106-80/2021. , valamint a munkakör megnevezését: GAZDASÁGI ÜGYINTÉZŐ.
A pályázat elbírálásának módja, rendje:
A pályázat beküldése előtt, kérjük, olvassa el a pályázók személyes adatainak kezeléséről szóló adatvédelmi tájékoztatónkat.
- A benyújtott pályázatok értékelése alapján, a kiválasztott pályázók személyes – bizottság előtti – meghallgatáson vesznek részt.
- A határidőn túl érkező, valamint a pályázati feltételeknek tartalmilag nem megfelelő, illetve hiányos pályázatokat nem áll módunkban elfogadni.
A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:
Alkalmazási feltétel:
- 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány
- büntetlen előélet,
- nem áll közügyektől eltiltás hatálya alatt,
- nem áll foglalkozástól vagy tevékenységtől eltiltás hatálya alatt.
- Előzetes munkaköri (egészségügyi) alkalmassági vizsgálat.
- Kinevezés esetén 4 hónap a próbaidő.
A pályázat elbírálásának határideje: 2021. szeptember 24.